Naszym klientem jest zachodnia firma produkcyjno-dystrybucyjna, jeden z liderów w swojej branży w Europie.
Na rynku polskim umacnia swoją obecność dzięki konsekwentnie prowadzonej polityce, wysokim standardom w obsłudze klienta i współpracy z kontrahentami.
W związku z rozwojem struktur w Polsce poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej i profesjonalnej osoby na stanowisko:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Lokalizacja: Warszawa
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za bieżące merytoryczne wsparcie pracy Zarządu firmy, przygotowywanie raportów, analiz, zestawień i prezentacji, wsparcie w sprawach administracyjnych w firmie, m.in. organizację spotkań, podróży służbowych oraz kontakty z zewnętrznymi dostawcami usług.
Wymagania:
- bardzo dobra czynna znajomość jęz. angielskiego
- komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość MS Excel)
- min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu raportów, analiz i prezentacji
- inicjatywa własna i samodzielność
- zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
- chęć podnoszenia kwalifikacji i podejmowania nowych zadań
Wybranej osobie firma oferuje możliwość rozwoju zawodowego w obszarze administracji, atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazne i stabilne miejsce pracy w firmie o wysokiej kulturze organizacyjne.
Prosimy o przesłanie CV pocztą elektroniczną pod adres:
Prosimy o załączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dziękujemy z góry za nadesłane aplikacje i zastrzegamy kontakt tylko z wybranymi osobami.