Asystent/ka Zarządu, Warszawa

Ostatnia aktualizacja ogłoszenia 2017-10-31

 

Naszym klientem jest zachodnia firma produkcyjno-dystrybucyjna, jeden z liderów w swojej branży w Europie.

 Na rynku polskim umacnia swoją obecność dzięki konsekwentnie prowadzonej polityce, wysokim standardom w obsłudze klienta i współpracy z kontrahentami.

 

W związku z rozwojem struktur w Polsce poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej i profesjonalnej osoby na stanowisko:

      

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Lokalizacja: Warszawa
 

        Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za bieżące merytoryczne wsparcie pracy Zarządu firmy, przygotowywanie raportów, analiz, zestawień i prezentacji, wsparcie w sprawach administracyjnych w firmie, m.in. organizację spotkań, podróży służbowych oraz kontakty z zewnętrznymi dostawcami usług.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra czynna znajomość jęz. angielskiego
  • komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość MS Excel)
  • min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu raportów, analiz i prezentacji
  • inicjatywa własna i samodzielność
  • zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
  • chęć podnoszenia kwalifikacji i podejmowania nowych zadań

 

Wybranej osobie firma oferuje możliwość rozwoju zawodowego w obszarze administracji, atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazne i stabilne miejsce pracy w firmie o wysokiej kulturze organizacyjne.

 

Prosimy o przesłanie CV pocztą elektroniczną pod adres:

office@personality.pl

Prosimy o załączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dziękujemy z góry za nadesłane aplikacje i zastrzegamy kontakt tylko z wybranymi osobami.