Asystent/ka Zarządu, okolice Warszawy

Ostatnia aktualizacja ogłoszenia 2017-10-31

 

Naszym klientem jest zachodnia firma produkcyjno-dystrybucyjna, jeden z liderów na rynku części zamiennych dla branży motoryzacyjnej. Firma należy do globalnego koncernu, działającego w obszarze technicznym, posiadającego zakłady produkcyjne i biura na całym świecie.

        Obecnie firma poszukuje profesjonalnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:

ASYSTENT/KA ZARZĄDU/ SPECJALISTA ds.ADMINISTRACJI

Lokalizacja: okolice Marek k/Warszawy
 

        Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie pracy Zarządu firmy, zarządzanie całością spraw administracyjnych w firmie, m.in. organizację spotkań, podróży służbowych oraz kontakty z zewnętrznymi dostawcami usług.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra czynna znajomość jęz. angielskiego
  • znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • inicjatywa własna i samodzielność
  • zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
  • chęć podnoszenia kwalifikacji i podejmowania nowych zadań

 

Wybranej osobie nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, przyjazne i stabilne miejsce pracy w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej oraz możliwość rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowej firmy, studentom elastyczne godziny pracy.

 

Prosimy o przesłanie CV pocztą elektroniczną pod adres:

office@personality.pl

Prosimy o załączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dziękujemy z góry za nadesłane aplikacje i zastrzegamy kontakt tylko z wybranymi osobami.