Naszym klientem jest zachodnia firma produkcyjno-dystrybucyjna, jeden z liderów na rynku części zamiennych dla branży motoryzacyjnej. Firma należy do globalnego koncernu, działającego w obszarze technicznym, posiadającego zakłady produkcyjne i biura na całym świecie.
Obecnie firma poszukuje profesjonalnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU/ SPECJALISTA ds.ADMINISTRACJI
Lokalizacja: okolice Marek k/Warszawy
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie pracy Zarządu firmy, zarządzanie całością spraw administracyjnych w firmie, m.in. organizację spotkań, podróży służbowych oraz kontakty z zewnętrznymi dostawcami usług.
Wymagania:
- bardzo dobra czynna znajomość jęz. angielskiego
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- inicjatywa własna i samodzielność
- zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
- chęć podnoszenia kwalifikacji i podejmowania nowych zadań
Wybranej osobie nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, przyjazne i stabilne miejsce pracy w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej oraz możliwość rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowej firmy, studentom elastyczne godziny pracy.
Prosimy o przesłanie CV pocztą elektroniczną pod adres:
Prosimy o załączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dziękujemy z góry za nadesłane aplikacje i zastrzegamy kontakt tylko z wybranymi osobami.